Grupa MOTYLKI

1-szy tydzień – „Zegary i kalendarze”
 utrwalanie nazw pór roku, dostrzeganie rytmicznej organizacji czasu
 posługiwanie się symbolami charakterystycznymi dla poszczególnych pór roku
 utrwalanie nazw dni tygodnia
 zapoznanie z nazwami miesięcy.

2-gi tydzień – „Coraz bliżej gwiazd”
 rozwijanie zainteresowania kosmosem
 wzbogacenie wiedzy na temat Ziemi jako planety
 rozwijanie umiejętności wypowiadania się na temat określony
 kształtowanie otwartej postawy twórczej.

3-ci tydzień – „Bezpieczne zabawy na śniegu”
 dostrzeganie zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla zimy
 poznanie rodzajów sportów zimowych i sprzętu sportowego wykorzystywanego na śniegu i lodzie
 wdrażanie do przestrzegania reguł bezpieczeństwa w trakcie zabaw na śniegu.

4-ty tydzień – „ Serce dla babci i dziadka”
 poprawne nazywanie członków najbliższej rodziny
 kształtowanie uczucia przywiązania i szacunku dla starszych
 rozwijanie pamięci i uwagi.

PIOSENKA

”Kiedy babcia była mała”

  1. Kiedy babcia była mała, to sukienkę i fartuszek krótki miała.
    Małe nóżki, chude rączki i lubiła jeść cukierki oraz pączki.
    I co, i co, że babcia nam urosła, że lat ma trochę więcej, niż ja i brat i siostra.
    I co, i co to ważne, że mam babcię, że bardzo kocham ją i śpiewać lubię z nią.

2.A gdy dziadek był malutki to nie nosił adidasów tylko butki.
Nie miał wąsów ani brody, no i nie chciał jeść marchewki tylko lody.
I co, i co, że dziadek urósł trochę, że lat ma trochę więcej niż 2+3+8.
I co, i co to ważne, że mam dziadka, że bardzo kocham go i lat mu życzę sto.

  1. Dawno temu babcia z dziadkiem w piaskownicy się kłócili o łopatkę.
    Dziś na spacer idą sobie, a gdy wrócą ja im kawę dobrą zrobię.
    I co, i co, że trochę nam urośli, że nie są dzieciakami, że ważni z nich dorośli.
    I co, i co to ważne, że są z nami, niech żyją długi czas i zawsze lubią nas.

WIERSZ

Zamierzenia Angielski – kwiecień

5, 6 latki
 Uczestniczy w zabawach ruchowych przy muzyce
 Nazywa wybrane elementy wybrane z wiosną: grass, flowers, tulip, daisy, crocus, daffodil, primrose, snowdrop
 Śpiewa lub ilustruje ruchem piosenki: “Spring Song for kids |”¸“Five Little Fowers”, “Song of Flowers”, “How’s The Weather?”
 Nazywa zwierzęta mieszkające na farmie: cat, dog, cow, chicken, hen, duck, horse, rooster, pig, rabbit oraz ich młode – calf, foal, piglet, duckling, chick, lamb
 Uczestniczy w zabawach dydaktycznych: Memory, Domino, „Guess”
 Śpiewa lub ilustruje ruchem piosenki: Old Mc Donald”, „The Animal Sounds Song”, „The Animals On The Farm”.
 Zapoznał się treścią bajki “The Ugly Duckling”
 Reaguje na polecenia nauczyciela słowem, gestem lub mimiką
 Odgrywa krótkie scenki teatralne/dialogi w języku angielskim

Skip to content