Grupa STOKROTKI
1 Dzień dziecka- mamy swoje prawa
-nabywanie świadomości o prawach dziecka, budzenie i wyzwalanie spontanicznej radości poprzez zabawę.
2.3 Bezpieczne wakacje– poznanie zasad bezpieczeństwa podczas wakacyjnych zabaw nad morzem, w lesie i w górach. Poznanie wybranych znaków ostrzegawczych, z jakimi możemy się spotkać w czasie wakacji. Przypomnienie numerów alarmowych.
Piosenki
Wakacje wakacje i słońce nad głowami
wakacje wakacje podróżuj razem z nami
wakacje wakacje przed nami ciepłe lato wakacje
co powiesz co powiesz co powiesz właśnie na to?
Już ze stacji rusza pociąg pierwszy drugi trzeci
na wakacje jadą wszystkie uśmiechnięte dzieci
na przystanku po pogodę z planem lub bez niego
z mamą z tatą z koleżanką może też z kolegą.
Już samolot na lotnisku wznosi się nad ziemię
za oknami białe chmury w słońcu nam się mienią
a za moment za chwileczkę, gdy wylądujemy
nowe miejsca i zabytki razem odkryjemy.
Już kapitan daje sygnał wkrótce odpływamy
na nasz pokład po kolei wszyscy w mig wsiadamy
i przez morza oceany mkniemy wraz z falami
tyle przygód nie odkrytych jeszcze wciąż przed nami.
Wiersz
Język angielski – maj
- Utrwalił slownictwo związane z jedzeniem, zabawkami, ubraniami, artykułami papierniczymi:
trolley, cake, ice cream, toy, doll, pen etc.
- Używa zwrotów związanych z zakupami:
– Can I have a …, please?
– Yes, here you are. /
– No, I’m sorry, I don’t have a (toy / doll / …).
– Thank you.
– How much is it?
– It’s 3 zlotys.
- Śpiewa piosenki: „Let’s Go Shopping Song”, „Shopping Song for Kids”, „Grocery Shopping”
- Nazywa wybrane zawody: teacher, doctor, firefighter, police officer, actor / actress, singer, photographer, dancer, scientist
- Śpiewa piosenki w grupie: “When I Grow Up”, “Jobs Song for Kids”, „Hello, What Do You Do?”
- Potrafi określić swoje samopoczucie i nazwać wybrane emocje: happy, sad, angry, scared, interested, bored, disgusted
- Śpiewa piosenki: „If You Happy And You Know It”, „Feelings and Emotions Song for Kids”,
„This Is A Happy Face”, „Feelings and Emotions Song”, „How Are You?”
- Zapoznał się z tradycyjnymi angielskimi zabawami
- Reaguje na polecenia nauczyciela słowem, gestem lub mimiką
- Odgrywa krótkie scenki teatralne/dialogi w języku angielskim