Grupa STOKROTKI

  1. Zdrowy i bezpieczny przedszkolak -kształtowanie świadomej i czynnej postawy w wobec sytuacji, w których powstały bądź mogą powstać zagrożenia oraz w dążenie do zachowania zdrowia. Wykształcenie zdrowych nawyków żywieniowych.
  2. Ekologia- kształtowanie świadomości ekologicznej – jak postępować aby chronić środowisko naturalne. Rozumie znaczenie ochrony przyrody i stosowanie w tym celu różnych środków zna niebezpieczeństwa grożące środowisku przyrodniczemu ze strony człowieka wie, że wszyscy ludzie muszą dbać o środowisko naturalne
  3. Urządzenie elektryczne -zainteresowanie sposobami funkcjonowania zabawek mechanicznych oraz różnych urządzeń technicznych i elektrycznych ułatwiających codzienne funkcjonowanie w domu i w pracy
  4. mieszkańcy łąki rozwijanie właściwego stosunku do świata przyrody poszerzenie wiadomości dotyczących zwierząt żyjących na łąkach.

Piosenka

Wiosno, czy to ty?
(sł. Natalia Łasocha,
muz. Gabriela Gąsior, Wojciech Gąsior)
Kto na drzewach wyczarował pąki?
Kto zaprosił do kraju skowronki?
Kto zachęcił do lotu motyle?
Kto zasadził w ogródku żonkile?
Ref. Wiosno, wiosno,
powiedz mi.
Wiosno, wiosno,
czy to ty? /2×
Kto rozłoży ł dywan świeżej trawy?
Kto obudził jaszczurki i żaby?
Kto ozdobił gałązki wierzbowe?
Kto pochował ubrania zimowe?
Ref. Wiosno, wiosno,
powiedz mi.
Wiosno, wiosno,
czy to ty? /2×
Kto zawołał pracowite pszczoły?
Kto pościągał słomiane chochoły?
Kto wydłuży ł słoneczne poranki?
Kto przy lesie powtykał sasanki?
Ref. Wiosno, wiosno,
powiedz mi.
Wiosno, wiosno,
czy to ty?
Wiosno, wiosno?
– Tak, to ja!
A dla ciebie
uśmiech mam.

Wiersz

Język angielski – kwiecień

3, 4 latki
 Uczestniczy w zabawach ruchowych przy muzyce
 Nazywa wybrane elementy wybrane z wiosną: grass, flowers, tulip, daisy, crocus
 Śpiewa lub ilustruje ruchem piosenki: “Spring Song for kids “Song of Flowers”, “How’s The Weather?”
 Nazywa zwierzęta mieszkające na farmie: cow, duck, horse, rooster, pig, rabbit, sheep

 Uczestniczy w zabawach dydaktycznych: Memory, Domino, „Guess”
 Śpiewa lub ilustruje ruchem piosenki: Old Mc Donald”, „The Animal Sounds Song”, „The Animals On The Farm”.
 Zapoznał się treścią bajki “The Ugly Duckling”
 Reaguje na polecenia nauczyciela słowem, gestem lub mimiką
 Odgrywa krótkie scenki teatralne/dialogi w języku angielskim

Skip to content