Grupa MYSZKI

I tydzień – „MAŁY PATRIOTA” – uświadomienie dzieciom, że są Polakami i mieszkają w Polsce; kształcenie postawy patriotycznej u dzieci.

II tydzień -„W CO SIĘ BAWIĆ KIEDY PADA DESZCZ” – -poszerzenie wiadomości na temat jesiennej pogody

III tydzień – „DOMOWE ZWIERZĘTA” – Poszerzanie wiadomości dotyczących zwierząt udomowionych. Kształtowanie pozytywnego odnoszenia się do zwierząt. Wdrażanie do prawidłowego zachowania (ograniczonego zaufania ) w stosunku do obcych zwierząt.
IV tydzień – „MÓJ PRZYJACIEL MIŚ” – rozwijanie zainteresowania literaturą dziecięcą; wdrażanie do poszanowania zabawek

PIOSENKI

„Listopadowa piosenka”

  1. Płyną niebem ciemne chmury, wiatr w kominie śpiewa.
    I ostanie złote liście opadają z drzewa.

Ref. Listopadowa piosenka, jak deszczu kropelka.
Listopadowa piosenka, kap, kapu, kap.

  1. Już listopad wieje chłodem, kropi zimnym deszczem.
    W parku trzęsą się chochoły, jakby miały dreszcze.

Re….

„Ważna data”

  1. Jedenasty listopada to ważna data
  • wiedzą o tym dzieci, mama oraz tata.
    Ref. Święto Niepodległości dziś obchodzimy,
    Polskę kochamy i Polskę czcimy /2
  1. Przez lat wiele jej nie było na mapie świata
  • wiedzą o tym dzieci, mama oraz tata
    Ref…


    WIERSZ

  Język angielski –listopad

Nazywa wybrane zabawki, stosuje wybrane przymiotniki: : balloon, robot, ball, doll, rocket, big, small, old, new, soft, hard

Potrafi zadać i odpowiedzieć na pytanie Is this (doll / ball / … ) (small / big / … )?; Have you got a (big / small / … ) (ball / doll / …)?

Liczy w zakresie 10

Nazywa i rozpoznaje części ciała:  head, shoulders, knees, toes, head, hand, leg, belly, bottom, finger, hair, eyes, ears, mouth, nose, teeth, face

Śpiewa piosenki:  “Head , shoulders, knees and toes”, „Move your body”, „Me”, „Body Parts Song for Kids”, „Simon Says Body Parts Song”, „My Teddy Bear”, „Teddy Bear, Teddy Bear”

Uczestniczy we wspólnej zabawie

Reaguje na polecenia nauczyciela słowem, gestem lub mimiką

Odgrywa krótkie scenki teatralne/dialogi w języku angielskim

Opowiada historyjkę obrazkową

Reaguje na polecenia nauczyciela słowem, gestem lub mimiką

Linki do piosenek:

https://www.youtube.com/watch?v=iDVJZlr3LM0

Skip to content