Grupa MYSZKI

1- tydzień – „POWROTY PTAKÓW” – rozwijanie zainteresowań przyrodniczych;

2 – tydzień – „BAJKI I BAŚNIE” – rozwijanie zainteresowań książkami i czytelnictwem;

3 – tydzień – „WIELKANOC” – zachęcanie do kultywowania tradycji wielkanocnych;

4 – tydzień – „NA WIEJSKIM PODWÓRKU” – wyrabianie pozytywnego stosunku do zwierząt; utrwalenie nazw zwierząt żyjących w gospodarstwie;

PIOSENKI

„Święta Wielkanocne”

Ref. Święta Wielkanocne
wiosną pachnące,
z bukszpanem i barankiem.,
pisanką i zającem x2

I. Co roku w Wielkanoc
koszyczki stroimy
i w Wielką Sobotę
pokarmy święcimy.

II. W koszyczku wędlina,
chlebek i jajeczko,
i mały kurczaczek
żółty jak słoneczko.

III. Słodziutki mazurek,
cukrowy baranek,
chrzan, sól oraz babka
zrobiona przez mamę.

IV. W niedzielę do stołu
wspólnie zasiadamy,
dzielimy się jajkiem,
życzenia składamy.

Ref. Święta Wielkanocne…x2

    WIERSZ

„Pisanki” Krystyna Parnowska – Różecka
Pisanki, pisanki, jajka malowane
Nie ma Wielkanocy bez barwnych pisanek
Pisanki, pisanki, jajka kolorowe
Na nich malowane bajki pisankowe
Na jednej kogucik, a na drugiej słońce
Śmieją się z trzeciej laleczki tańczące
Na czwartej kwiatuszki, a na piątej gwiazdki
Na każdej pisance piękne opowiastki.

  Język angielski – maj

  • Utrwalił slownictwo związane z jedzeniem, zabawkami, ubraniami, artykułami papierniczymi:

trolley, cake, ice cream, toy, doll, pen etc.

  • Używa zwrotów związanych z zakupami:

–  Can I have a …, please?

– Yes, here you are. /

– No, I’m sorry, I don’t have a (toy / doll / …).

– Thank you.

– How much is it?

– It’s 3 zlotys.

  • Śpiewa piosenki: „Let’s Go Shopping Song”, „Shopping Song for Kids”, „Grocery Shopping”
  • Nazywa wybrane zawody: teacher, doctor, firefighter, police officer, actor / actress, singer, photographer, dancer, scientist
  • Śpiewa piosenki w grupie: “When I Grow Up”, “Jobs Song for Kids”, „Hello, What Do You Do?”
  • Potrafi określić swoje samopoczucie i nazwać wybrane emocje: happy, sad, angry, scared, interested, bored, disgusted
  • Śpiewa piosenki: „If You Happy And You Know It”, „Feelings and Emotions Song for Kids”,

„This Is A Happy Face”, „Feelings and Emotions Song”, „How Are You?”

  • Zapoznał się z tradycyjnymi angielskimi zabawami
  • Reaguje na polecenia nauczyciela słowem, gestem lub mimiką
  • Odgrywa krótkie scenki teatralne/dialogi w języku angielskim

Skip to content