Tydzień I: W świecie wyobraźni

• Dziecko rozumie pojęcie „wyobraźnia” i potrafi wyrażać myśli i uczucia słowami.
• Rozwija wrażliwość na zapachy oraz umiejętność relaksacji.
• Kształtuje empatię oraz rozpoznaje literę „t” i cyfrę „5”.
• Poznaje różne sposoby ekspresji muzycznej, rozwija słuch muzyczny i wyobraźnię dźwiękową, doskonali współpracę w parach.

Tydzień II: Przygotowania do zimy

• Dziecko poznaje zwierzęta leśne, ich zwyczaje oraz zasady zachowania w lesie.
• Dowiaduje się, jak zwierzęta przygotowują się do zimy, i poznaje literę „d”.
• Rozpoznaje ptaki odlatujące i pozostające w Polsce oraz ich zwyczaje.
• Ćwiczy określanie położenia przedmiotów i wzmacnia wiarę we własne możliwości.

Tydzień III: Nasze ciało

• Dziecko utrwala nazwy części ciała i poznaje zawód lekarza.
• Zdobywa podstawową wiedzę o zmysłach i literze „y”.
• Uczy się zasad higieny jamy ustnej, klasyfikacji przedmiotów i współpracy.
• Poznaje zasady zdrowego stylu życia i rozwija umiejętność wielozmysłowego poznawania.

Tydzień IV: Wiadomość z daleka

• Dziecko poznaje zawód listonosza
• Dziecko zna różne sposoby przekazywania wiadomości.
• Rozpoznaje różne typy telefonów
• Uczy się wyglądu litery „k” i rozwija słuch fonematyczny.
• Utrwala pojęcia „duży” i „mały”, doskonali klasyfikację, odwzorowywanie i przeliczanie.

Język angielski – listopad

Język angielski – grupa 4-latki
• Poznaje i utrwala nazwy części ciała (face, eyes, nose, mouth, ears, teeth, hair, head, hand, leg, belly, bottom, finger ..)
• Poznaje i utrwala liczbę mnogą: shoulder / shoulders, knee / knees, toe / toes
• Utrwala konstrukcję Have got/Has got…
• Poznaje zwroty związane z ruchem
• Rozwija umiejętność przeliczania w zakresie 5
• Zapoznaje się z formą dzierawczą czasownika / dopeniacza saksońskiego
• Śpiewa piosenki w języku angielskim

Język angielski – grupa 5-latki
• Poznaje i utrwala nazwy części ciała (face, eyes, nose, mouth, ears, teeth, hair, head, hand, leg, belly, bottom, finger ..)
• Poznaje i utrwala liczbę mnogą: shoulder / shoulders, knee / knees, toe / toes
• Utrwala konstrukcję Have got/Has got…
• Poznaje zwroty związane z ruchem
• Rozwija umiejętność przeliczania w zakresie 1-10
• Zapoznaje się z formą dzierawczą czasownika / dopeniacza saksońskiego
• Śpiewa piosenki w języku angielskim


Skip to content