Tydzień I. Poznajmy się
• poznanie miejsc w sali,
• formułowanie zasad obowiązujących w przedszkolu,
• rozwijanie samodzielności,
• doskonalenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem
• doskonalenie umiejętności podawania nazw części ciała
• rozwijanie motoryki małej,
Tydzień II. W naszym przedszkolu
• rozpoznawanie i podawanie nazw zawodów osób pracujących w przedszkolu
• poszerzenie wiedzy o zabawkach i sprzętach używanych w przedszkolu i na placu zabaw
• poszerzenie wiedzy o samodzielnie tworzonych zabawkach
• ilustrowanie ruchem treści utworu,
Tydzień III. Jesteśmy podobni, jesteśmy różni
• rozwijanie sprawności manualnej,
• rozwijanie uważności,
• doskonalenie orientacji w schemacie ciała,
• rozwijanie współpracy,
• wdrażanie do kulturalnego zachowania się
• rozwijanie umiejętności przeliczania,
Tydzień IV. Bezpieczni na drodze
• poszerzenie wiedzy na temat bezpieczeństwa na drodze,
• poznanie wybranych znaków ostrzegawczych,
• kształtowanie umiejętności odwzorowywania,
• doskonalenie umiejętności podawania nazw figur geometrycznych,
PIOSENKA:
„ŻYCIE PRZEDSZKOLAKA”
(Sł. Ewa Stadmuller,muz. Jerzy Zając)
1.Warto rano się obudzić.
Nie grymasić, nie marudzić
Na pogodę nie narzekać,
bo w przedszkolu kumpel czeka.
Ref. Lubię, śpwiewać lubię skakać,
lubię życie przedszkolaka/2x
2.Umiem buty tak ustawić,
żeby wiedizeć, który prawy.
Umiem po tutecku siadać
i smamemu zupę zjadać.
Ref. Lubię, śpwiewać lubię skakać,
lubię życie przedszkolaka/2x
Bardzo lubię mój leżaczek
i za mamą już nie płaczę.
Lubię kiedy gra muzyka,
lubię z kolegami brykać.
WIERSZ
Język angielski – listopad
• Poznaje i utrwala nazwy części ciała (face, eyes, nose, mouth, ears, teeth, hair, head, hand, leg, belly, bottom, finger ..)
• Poznaje i utrwala liczbę mnogą: shoulder / shoulders, knee / knees, toe / toes
• Utrwala konstrukcję Have got/Has got…
• Poznaje zwroty związane z ruchem
• Rozwija umiejętność przeliczania w zakresie 5
• Zapoznaje się z formą dzierawczą czasownika / dopeniacza saksońskiego
• Śpiewa piosenki w języku angielskim