PIOSENKA:

WIERSZ

Język angielski – czerwiec

  1. Rozpoznaje i nazywa więcej dzikich zwierząt (w tym crocodile), reaguje ruchem i dźwiękiem, wykonuje polecenia w zabawach tematycznych oraz posługuje się pytaniem „How many…?”.
  2. Zna i stosuje wyrażenia związane ze środkami transportu (np. Let’s go by car / train) oraz łączy je z miejscem podróży (Let’s go to the beach / mountains), rozwija umiejętność rozumienia prostych dialogów.
  3. Poszerza słownictwo o miejsca i czynności wakacyjne (np. trip, relax, holidays, have fun) oraz rozumie i stosuje pytanie i odpowiedź: What will you do on holidays? I will….
  4. Utrwala materiał całoroczny poprzez różnorodne zabawy ruchowe, słuchowe i plastyczne (np. Memory game, Vocabulary train, Charades, Simon says), wskazuje ulubione piosenki i zabawy.
  5. Rozwija umiejętność reagowania na język obcy w sposób naturalny – wskazuje miejsca na mapie, gdzie mówi się po angielsku, aktywnie uczestniczy w pożegnalnych aktywnościach integrujących wiedzę i umiejętności językowe.

Skip to content