Tydzień 1 . Zapraszamy do teatru

  • doskonali umiejętność wypowiadania się
  • doskonali sprawność dłoni oraz palców
  • uczestniczy w zabawach ruchowych
    nawiązuje pozytywne relacje z rówieśnikami
  • wskazuje i nazywa części garderoby
  • uczestniczy w zabawach ruchowych
  • wie, czym jest teatr

Tydzień 2 Kulinarne wyzwania

  • doskonali sprawność narządów artykula-
    cyjnych
  • rozwija zmysł dotyku
  • doskonali sprawność dłoni
  • stara się współdziałać z dziećmi w zabawie
  • tworzy prace plastyczne
  • uważnie słucha

Tydzień 3. Święta tuż tuż

  • uważnie słucha utworu literackiego
  • ćwiczy koncentrację
  • przygotowuje świąteczne ozdoby
  • dostrzega i kontynuuje rytmy
  • zna tradycje związane ze świętami
  • wzbogaca słownictwo
  • łączy w pary przedmioty o takich samych kształtach

Tydzień 4. Witamy w nowym roku

  • dobiera przedmioty w pary
  • wie, jak wygląda i do czego służy kalendarz
  • zna i nazywa pory roku
  • uczestniczy w zabawach ruchowych
  • zapoznaje się z przeznaczeniem zegarów
  • rozwija zmysł słuchu
  • zna pory dnia

PIOSENKA:

„Mikołaj jest razem z nami”

Szukam Cię na dachu,
szukam Cię w kominie,
szukam w lisiej norze,
szuakm też w pianinie.

A święty Mikołąj
przybył tu saniami.
Zjawił się z nienacka,
jest już razem z nami!

Dlatego…..

Ref:
Skacz, skacz, skacz dla niego.
Kręć się kręć kolego.
Ręce w górę, ręce w dół,
śpiewa nasz dziecięcy chór.

WIERSZ

Prezent dla Mikołaja – Dorota Gellner


A ja się bardzo, bardzo postaram
I zrobię prezent dla Mikołaja.

Zrobię mu szalik piękny i nowy,
Żeby go nosił w noce zimowe.

I żeby nie zmarzł w szyję i w uszy,
Gdy z burej chmury śnieg zacznie prószyć.

Niech się ucieszy Mikołaj Święty,
Tak rzadko ktoś mu daje prezenty.

Język angielski – styczeń

3,4 – latki

  • Nazywa i rozpoznaje elementy związane z zimą: : snow, snowman, snawball, snowflake, winter,
  • Nazywa i rozpoznaje wybrane sporty zimowe: snowbord, ice skating,
  • Zna nazwy ubrań noszonych zimą: : mittens, hat, scarf, coat
  • Potrafi się przywitać i zapytać o samopoczucie
  • Potrafi zadać i odpowiedzieć na pytanie „How are you yoday?”
  • Śpiewa piosenki w grupie: „I’m A Little Snowman”, „Little sowflake”, „Winter Mittens Song”,  If you happy”
  • Liczy w zakresie 5
  • Określa wielkość przedmiotów
  • Uczestniczy w zabawach ruchowych przy muzyce
  • Nazywa poszczególne części domu: house, roof,  walls,  chimney, window, door.
  • Układa dom z elementów.
  • Nazywa pomieszczenia w domu: : bedroom, bathroom, living room, dining room, kitchen.
  • Nazywa wybrane meble: table, chair, sofa,  lamp, sofa, bath, bed.
  • Śpiewa piosenki: „House Song”, „ The House Song”, „My House Song”,
  • Reaguje na polecenia nauczyciela słowem, gestem lub mimiką
  • Ruchem ilustruje treść piosenki
  • Odgrywa krótkie scenki teatralne/dialogi w języku angielskim

Bałwanek
Skip to content