email grupy: kreciki@przedszkole13.eu

język angielski: wtorek 11.00 – 11.30

piątek 11.00 – 11.30

Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze czerwiec 2025

  1. Muzyka wokół nas – rozwijanie logicznego myślenia, odwoływanie się własnej wiedzy nt. instrumentów perkusyjnych, rozwijanie wrażliwości muzycznej i reakcji na zmiany: tempa, dynamiki, barwę, pokonywanie trudności i wyzwalanie radości podczas udziału w zabawie, rozwijanie spostrzegawczości podczas wykonywania ćwiczenia, rozwijanie własnych zainteresowań
  2. Lato, lato, co ty na to – rozwijanie zainteresowań zjawiskami atmosferycznymi, poszerzanie wiadomości nt.  pogody i typowych zjawisk atmosferycznych, kształcenie poczucia rytmu, zachęcanie do rysowania symboli pogody, rozwijanie motoryki małej i sprawności manualnych, zachęcanie do zdrowego odżywiania się, do spożywania różnorodnych owoców; doskonalenie procesów poznawczych: uwagi i spostrzegania, zwracanie uwagi na bezpieczeństwo zabawy
  3. Czym podróżujemy? – kształcenie umiejętności dokonywania klasyfikacji przedmiotów według określonej cechy, kształcenie umiejętności wypowiadania się zdaniam, zachęcanie do obserwacji ruchu ulicznego i pojazdów
  4. Bezpieczne wakacje – -zapoznanie z pojęciem ,,wakacje”, wdrażanie do poprawnego wypowiadania się na temat wysłuchanych treści opowiadania, kształcenie cierpliwości w oczekiwaniu na swoją kolej wypowiedzi, rozumienie konieczności przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas podróżowania i wakacyjnych zabaw

PIOSENKA

Język angielski – czerwiec

Dziecko:

  1. Rozpoznaje i nazywa wybrane dzikie zwierzęta (np. tiger, monkey, elephant, snake), potrafi wskazać odpowiednie obrazki i naśladować dźwięki zwierząt.
  2. Utrwala liczebniki i stosuje pytanie „How many…?” w prostych zabawach językowych (np. liczenie zwierząt, odpowiadanie ruchem lub gestem).
  3. Poznaje i nazywa podstawowe środki transportu (np. car, train, plane, bus), potrafi użyć wyrażenia „Let’s go by…”.
  4. Zna słownictwo związane z podróżowaniem i wakacjami (np. trip, beach, mountain, holidays) oraz wyrażenia „Let’s go to…” i „I will…”.
  5. Utrwala materiał poznany w ciągu roku poprzez powtórki piosenek, dialogów, zabawy z pacynką i pracę z kartami obrazkowymi


Skip to content